قیمت استثنایی شیلنگ باد فشار قوی

شیلنگ باد فشار قوی توسط کارخانه ها و تولیدی های زیادی در سطح کشور تولید و به بازار عرضه می گردند .

قیمت شیلنگ باد فشار قوی امروزه نوسانات زیادی را پشت سر می گذارد چرا که با کمبود مواد اولیه و همچنین افزایش آن ها رو به رو هستیم .

از این جهت نمی توان به طور قطعی قیمت شیلنگ باد را اعلام کرد، و این قیمت ها بطور روزانه در حال تغییر و تحول می باشند .

اگر بدنبال قیمت شیلنگ باد هستید به شما توصیه می کنیم که با مشاوران ما تماس بگیرید و از آنان لیست قیمت شیلنگ باد را درخواست نمایید .

قیمت استثنایی شیلنگ باد فشار قوی

کارایی شیلنگ باد فشار قوی

کارایی شیلنگ باد فشار قوی کاربرد شیلنگ باد فشار قوی در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد .

چرا که جنس بسیار خوب این شیلنگ و مقاومت بالای آن طول عمر شیلنگ را بالا برده و این به نفع صاحبان صنایع می باشد .

شیلنگ فشار قوی باد در جهت انتقال انواع سیالات اعم از : مایعات، مواد اسیدی، بازی، و یا پودر های شیمیایی استفاده می گردد .

این شیلنگ در اندازه های مختلف توسط تولیدکنندگان تولید و به بازار های مختلف داخلی و خارجی عرضه می شود .

سایز های شیلنگ فشار قوی باد به این صورت می باشد :

  • 1 اینچ
  • 3/4 اینچ
  • 1،1/4 اینچ
  • 2 اینچ

دقت کنید که این ها سایز های مختلف شیلنگ می باشند و با نمره آن ها متفاوت می باشد . این نکته در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد .

پارامتر دیگری که با آن می توان سایز شیلنگ را اندازه گیری کرد و در بازار نیز معروف می‌باشد بحث نمره آنان است و  هر نمره به یک سایز خاص اشاره می کند که در ادامه به آن می پردازیم:

  • نمره 2 : 1.2 اینچ
  • نمره2/5 :3/4 اینچ
  • نمره 3 :1،1/4 اینچ
  • نمره 6 : 2 اینچ

بهترین جنس برای ساخت شیلنگ بادفشار قوی

بهترین جنس برای ساخت شیلنگ بادفشار قویکیفیت شیلنگ باد فشار قوی را جنس موادی که در ساخت شیلنگ بادفشار قوی استفاده می شوند، تعیین می کنند، یعنی هرچه جنس مواد بکار رفته بهتر و مرغوب تر باشد جنس شیلنگ باد نیز مرغوب تر و با کیفیت تر خواهد بود .

اما مواد تشکیل دهنده شیلنگ چیست ؟

شیلنگ ها با توجه به نوع کاربرد و استفاده ای که قرار است از آنها انجام شود در تعداد لایه های مختلف تشکیل می شوند برخی یک لایه بعضی دیگر دو لایه و حتی گروهی سه لایه می باشند .

در بعضی شیلنگ های فشار قوی برای افزایش مقاومت و استحکام آنها یک لایه نخی استفاده می شود .

 معمولا شیلنگ ها دو نوع می باشند : 

  1. شیلنگ های ساخته شده از مواد نو
  2. شیلنگ های ساخته شده از مواد کهنه

شلنگ های باد فشار قوی که از مواد کهنه ساخته شده اند قیمت کمتری دارند چرا که حاصل بازیافت شیلنگ های پلاستیکی کهنه می باشند .

اما شیلنگ های فشار قوی نو حاصل فعل و انفعالات انجام شده در گرانول های PVC می باشند.

شیلنگ های باد فشار قوی سه لایه از یک لایه درونی PVC مات و یک لایه میانی نخ و لایه خارجی PVC شفاف تشکیل شده اند .

هرچه تعداد لایه ها کاهش یابد مقاومت کمتر و در نتیجه استفاده آن باید برای شرایطی باشد که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر شیمیایی متناسب با مقاومت شیلنگ باشد .

 بهترین جنسی که شیلنگ های باد فشار قوی دارند شیلنگ های پی وی سی بسیار منعطف می باشند که بسیار مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و در کنار همه این مزیت ها  استفاده کردن از این ماده اولیه در ساخت شلنگ باد فشار قوی باعث می‌شود که قیمت تمام شده آن پایین باشد با قیمت بسیار مناسب در بازار این محصول به فروش برسند .

تفاوت قیمت شیلنگ بادفشار قوی با موارد مشابه آن

تفاوت قیمت شیلنگ بادفشار قوی با موارد مشابه آن قیمت شیلنگ بادفشار قوی نو با همه شرایط تحریمی که قرار دارد باز هم در مقایسه با موارد مشابه آن که در کشور های دیگر تولید می شود بسیار مناسب تر می باشد .

چرا که هزینه انرژی و همچنین دستمزد های دریافتی توسط کارگران بسیار کم می باشد از این جهت است که خرید شیلنگ های تولید داخل در مقایسه با مشابه خارجی آن بسیار مقرون به صرفه می باشد .

استفاده کردن از شلنگ باد فشار قوی در صنعت باعث شده که یکسری از هزینه‌های اضافه کسر گردد و معمولاً این کالا قیمت بسیار پایین تری نسبت به موارد مشابه خود دارد و در کنار قیمت می‌توان به بالا بودن کیفیت آن نیز اشاره کرد که باعث شده خریداران بسیاری شیلنگ باد فشار قوی را به موارد مشابه آن ترجیح دهند.

 البته ناگفته نماند که تفاوت های بسیاری بین این محصول با موارد مشابه خودش است اگر بخواهیم به آن بپردازیم از حوصله شما خارج خواهد شد اما بدانید که مهم ترین تفاوتش در قیمت کیفیت و طول عمری است که دارد و یقیناً خرید شیلنگ باد فشار قوی توجیه اقتصادی بسیار بیشتری نسبت به موارد مشابه خودش دارد .

پارامترهای مهم در تعیین کیفیت شیلنگ باد فشار قوی

پارامترهای مهم در تعیین کیفیت شیلنگ باد فشار قویپارامتر های مهم تعیین کیفیت شیلنگ از نظر مصرف کنندگان مختلف متفاوت می باشد.

تعیین این پارامتر ها با توجه به نوع استفاده ای که از آن ها می شود، تعیین می گردد.

بطور مثال :

شخصی که از شیلنگ های فشار قوی برای انتقال مواد اسیدی یا بازی استفاده می کند کیفیت خوب شیلنگ را مقاومت شیلنگ در برابر مواد شیمیایی می داند. و برای او این وجه از شیلنگ اهمیت دارد.

حال فرض کنید کسی می خواهد از این شیلنگ ها در محیط هایی استفاده کند که تغییر دمای محیط در آن مکان زیاد می باشد، برای این شخص مقاومت شیلنگ فشار قوی در مقابل تنش های محیطی مورد اهمیت می باشد.

و یا اگر کسی برای کارخانه و یا تولیدی خود که متراژ بسیار بزرگی دارد شیلنگ فشار قوی زیادی خریده و هزینه زیادی پرداخت کرده است، برای این شخص طول عمر زیاد شیلنگ های باد بسیار زیاد اهمیت دارد.

 تاجران عزیزی که میخواهند شیلنگ باد فشار قوی را در حلقه های مختلف به صورت عمده خریداری نمایند می توانند بر روی این مرکز تولید شیلنگ باد فشار قوی حساب کنند و با نازلترین قیمت ممکن این محصول را خریداری نمایند .

شاید برخی از شما قصد خرید جزئی این شلنگ را داشته باشید  خبر خوبی که برای این دسته از عزیزان داریم این است که شما هم می‌توانید این کالای مهم و استراتژیک را از طریق راه های ارتباطی زیر تهیه کنید .

همواره هدف ما این بوده که بهترین نوع این شلنگ را به شما عرضه نماییم و تا به الان توانستیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما