تولید شیلنگ های لاستیکی نخ دار صنعتی

تولید شیلنگ های لاستیکی نخ دار صنعتی به صورت روزانه و در تعداد بسیار زیاد صورت می گیرد و همگام با بخش تولیدی، توزیع و پخش به سراسر استان ها و شهرهای کشور انجام می شود.

شیلنگ لاستیکی نخ دار

انواع شیلنگ لاستیکی نخدار

شیلنگ لاستیکی نخ دار یکی از بهترین نمونه های پرکاربرد این محصول است که ویژگی ها و مشخصات بی نظیر آن سبب فروش بیشتر و رضایت بالای مشتریان شده است.
در تولید این نوع از شیلنگ ها برای افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش از نخ استفاده می کنند.

انواع شیلنگ لاستیکی

شیلنگ لاستیکی نخدار

انواع شیلنگ لاستیکی در بازار موجود است که هر کدام متناسب با شرایطی خاص تولید شده اند اما در بخش کیفیت و طول عمر، همگی با دوام و درجه یک می باشند.

  1. شیلنگ لاستیکی آب: بسیار با دوام است و عمر مفید آن طولانی می باشد. کاربرد آن در انتقال آب، مشتقات نقتی مایع و مایعاتی که بر پایه آب هستند، می باشد.
  2. شیلنگ لاستیکی هوا: در برابر طبیعت بسیار مقاوم است و تحمل بالایی در دما و فشار زیاد دارد. برای انتقال انواع مختلف گازها، هوا برش و گازهای قابل اشتعال مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. شیلنگ لاستیکی ضد اسید: جهت انتقال اسید، مواد آلوده و خطرناک به کار می رود. بسیار مقاوم در برابر مواد اسیدی و شیمیایی است.
  4. شیلنگ لاستیکی بخار: ایمنی و طول عمر مفید و همچنین مقاومت در برابر فشار و حرارت بالا از ویژگی های برجسته آن است.
  5. شیلنگ لاستیکی مواد غذایی: همان طور که از نامش هم پیداست جهت انتقال مواد غذایی تولید می گردد و از همین رو بدون بو و مزه است. لاستیک داخلی این نوع شیلنگ غیر سمی سفید و صاف است.
  6. شیلنگ لاستیکی روغن و سوخت: فوق العاده با کیفیت و با دوام است و در انتقال سوخت کاربرد دارد.
  7. شیلنگ لاستیکی فایبر گلاس: کاربرد آن در عبور مواد در شرایط مختلف محیطی است زیرا در برابر تغییرات دمایی و طبیعت مقاومت خوبی دارد.
  8. شیلنگ لاستیکی ضد سایش: ضد سایش بوده و برای انتقال ماسه بادی، سیمان و امثال آن به کار می رود.
  9. شیلنگ لاستیکی روبافت: با مواد اولیه مرغوب تولید می شود و مقاومت بالایی در برابر باد کردن و ترکیدن شیلنگ دارد. جهت انتقال بنزین، بنزین بدون سرب و دیزل استفاده می گردد.

تولیدی شیلنگ لاستیکی

شیلنگ لاستیکی نخ دار

تولیدی شیلنگ لاستیکی انواع و اقسام این محصول پرکاربرد را در سایز های متنوع به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت عرضه کرده است.
شیلنگ های لاستیکی پس از تولید، برای تمامی نمایندگی ها و مشتریان در اقصی نقاط ایران ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما