عرضه کننده شیلنگ خرطومی با بهترین قیمت

ما عرضه کننده انواع شینگ خرطومی برای مصارف متنوع در کیفیت های بالا با بهترین قیمت هستیم، این شیلنگ ها بسیار انعطاف پذیر و با ساختار خاصی که دارند بسیار مستحکم اند.
محصولات ما بسیار پرکاربرداند و در ابعاد 1 تا 8 اینچ قابل تولید می باشند، بدین منظور برای انتقال هر نوع ماده سیالی میتوان از این نوع شیلنگ ها استفاده کرد. شلنگ های خرطومی طوسی یکی از پر فروش ترین شیلنگ های خرطومی است که ما میتوانیم آن را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه کنیم

شیلنگ های خرطومی فنردار

شیلنگ های خرطومی فنردار

این شیلنگ ها ساخته شده از مواد اولیه پی وی سی با فرمولاسیون خاص دارای طراحی منحصر به فرد هستند. این طراحی خاص باعث انعطاف پذیری و استحکام بیشتر محصولات می شود.

شلنگ های خرطومی فنردار به دلیل وجود فنر فلزی در ساختار داخلی آنها دارای استحکام و مقاومت بسیار بیشتری هستند و میتوانند حتی تا 10 بار فشار را نیز تحمل کنند. این ویژگی شیلنگ های خرطومی باعث می شود که بتوانند حتی فشار منفی مکش را نیز تحمل کنند. بنابراین ما می توانیم در صنایع کشاورزی جهت انتقال آب به زمین های کشاورزی، انتقال سوخت و پمپاژ انواع مواد شیمیایی تحت فشار، و… از این محصولات استفاده کنیم.

شیلنگ های هواکشی نوع دیگری از انواع لوله  خرطومی هستند و از آنجایی که می توانند قشار منفی مکش را تحمل کنند بنابراین در دامداری ها و مراتع کشاورزی که دارای فضای کافی برای تردد وسایل نقلیه نیستند برای انتقال کاه و علوفه  بیسیار مناسب اند و کاربرد های بسیار زیادی دارند.

شیلنگ های خرطومی فنردار دارای انواع مختلفی هستند:

  • شیلنگ خرطومی طوسی
  •  شیلنگ خرطومی سبز
  •  شیلنگ خرطومی آبی نفتی (مخصوص انتقال مواد نفتی و شیمیایی)
  •  شیلنگ خرطومی قهوه ای (مخصوص انتقال بتن)
  • -شیلنگ هواکشی فنر فلزی
  •  شیلنگ هواکشی سفید استخوانی

 

لیست قیمت لوله خرطومی

لیست قیمت لوله خرطومی

شلنگ های خرطومی دارای انواع مختلف طوسی، سبز، آبی نفتی، قهوه ای (5 اینچ مخصوص بتن) و… هستند همچنین در سایزهای زیادی نیز قابل تولید می باشند اما بطور معمول در سایزهای  1 تا 8 اینچ در بازار موجود می باشند.
لوله های خرطومی دارای ضخامت متنوعی نیز هستند و ما میتوانیم آنها را با توجه به درخواست مشتری در ضخامت های متفاوت تولید کنیم. البته برای تولید سفارشات ویژه مشتری ها نیازمند است تا حجم درخواستی آنها بالا باشد تا ما بتوانیم سفارش ایشان را تولید کنیم.

برای دریافت لیست قیمت مربوط به انواع شیلنگ های خرطومی می توانید با کارشناس های ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما