فروش انواع شیلنگ لوله خرطومی

شیلنگ های خرطومی از پرفروش ترین شیلنگ هایی است که از گذشته تا به حال توسط انسان تولید شده است. شیلنگ لوله خرطومی، محصولی است که داخل آن صاف بوده و بیرونش به شکل برآمدگی هایی قابل رویت است. اصلی ترین دلیل برای این برآمدگی ها این است که مقاومتش در مقابل فشارهای وارد بر آن افزایش یابد.

این محصولات و شیلنگ های معروف از ماده ی معروفی به نام PVC تولید می شوند که نوع خرطومی نیز جزو آن هاست. با تولید شدن این نوع از شیلنگ ها، صنعت کشاورزی و صنایع دیگر از پیشرفت های قابل ملاحظه ای برخوردار شده اند.

فروش انواع شیلنگ لوله خرطومی

معرفی کاربرد شیلنگ های خرطومی

معرفی کاربرد شیلنگ های خرطومی

بسته به نوع کاربرد، شیلنگ های خرطومی در متراژ و اندازه های مختلفی تولید می شوند که در این جا به برخی از موارد کاربرد آن اشاره می کنیم:

  • انتقال آب به همه جای زمین کشاورزی
  • انتقال انواع مواد مایع، گازی و پودری در صنعت های متفاوت
  • انتقال آب و مواد مورد نیاز صنایع ساختمانی
  • انجام دادن آزمایش های مختلف

موارد مذکور تنها چند کاربرد محصول مورد نظر می باشد. انواع شیلنگ خرطومی عبارتند از فنردار، پمپ آب، زهکشی، کامپوزیتی، استخوانی و …هم چنین در رنگ بندی متنوعی تولید می شوند که بارزترین این رنگ ها عبارتند از سبز، طوسی، آبی، صورتی، نارنجی و…

برخی از این محصولات به خاطر مکش فوق العاده ی آب در زمین های کشاورزی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند که معروف ترین نوع آن شیلنگ خرطومی آب است که برای آبیاری مزرعه های بزرگ به کار برده می شوند.

قیمت آن بستگی به نوسانات بازار، فرق می کند. بهتر است برای تولید این محصول، حمایت های لازم به عمل بیاید تا زمینه ی صادرات آن به خارج از کشور نیز فراهم گردد. از طریق صادرات ان می توان ارز آوری مناسبی عاید کشور شود و زمینه ی اشتغال بسیاری فراهم می گردد.

خرید انواع شیلنگ لوله خرطومی

خرید انواع شیلنگ لوله خرطومی

خرید انواع شیلنگ لوله خرطومی، می تواند از درب کارخانه و به صورت خرید مستقیم انجام پذیرد.

این محصولات در سایز های نازک، قطور و خیلی قطور تولید می شوند که بسته به نوع کاربرد آن ها دارد. حال این کاربرد می تواند در صنایع مختلف مانند کشاورزی و صنعت ساختمان بوده و یا کاربرد آن در منزل و ساختمان محل سکونت باشد.

در هنگام خرید این محصول بهتر است که اطلاعات کافی را در مورد انواع شیلنگ داشته باشید تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایید. برای خرید محصولاتی مانند شیلنگ خرطومی کشاورزی، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما