شیلنگ شفاف ضد اسید در مراکز معتبر

شیلنگ شفاف ضد اسید از مواد سیلیکونی ساخته شده است که این ماده بسیار مقاوم بود و در موارد صنعتی و شیمیایی و آزمایشگاه ها استفاده می شود. این نوع شیلنگ ها بیشترین استفاده را در صنایع شیمیایی و پتروشیمی دارند و قابلیت انتقال هرنوع ماده اسیری و قلیایی را از خود دارند.

شیلنگ شفاف ضد اسید در مراکز معتبر

ویژگی شیلنگ شفاف ضد اسید

ویژگی شیلنگ شفاف ضد اسید امروزه با پیشرفت علم طیف گسترده ای از شیلنگ های شیمیایی وجود دارند  یک نوع از اینها شیشیلنگهای مکش و تخلیه شیمیایی است که نه تنها مقاومت شدید شیمیایی را در انتقال مواد آلوده یا خطرناک به راحتی نشان می دهند بلکه از شفاف و رنگی نیز برخوردار هستند تا انتخاب شیلنگ مناسب برای کار آسان باشد.

موارد کاربرد شیلنگ شفاف ضد اسید و شیمیایی شامل موارد زیر است:

انتقال اسیدها ، مواد شیمیایی ، حلالها و فرآورده های نفتی ؛ بارگیری و تخلیه ، پمپاژ ، مکش ، یا تخلیه جریان گرانش سوخته و تخلیه مواد شیمیایی ، و حلالها انتقال گیاهان در مواد شیمیایی ، الکل ، اسیدها و فرآورده های نفتی سموم دفع آفات ، کود و رنگ

شیلنگ شفاف ضد اسید چه کاربردی دارد ؟

شیلنگ شفاف ضد اسید چه کاربردی دارد ؟  شیلنگهای ضد اسید و شیمیایی برای مقاومت در برابر فاسدترین مایعات طراحی شده اند ، مایعات قلیایی بسیار اسیدی ، زباله های خطرناک ، حلالها و نفت را محکم می کنند.

شیلنگ شیمیایی شیلنگ مقاوم در برابر اسید تقریباً در محدوده تغییرات بدون محدودیت مواد شیمیایی و مقاوم در برابر اسید مواد تقویت شده پوشش و ضخامتهای طراحی شده جهت تنظیم بیشتر مایعات خورنده در دسترس است.

کجا.

علت شفاف بودن شیلنگ چیست ؟

علت شفاف بودن شیلنگ چیست ؟ یکی از علت شفاف بودن شیلنگ ها قابلیت دیدن حرکت ماده های شیمیایی از آنهاست و علت دیگر آن استفاده از مواد سیلیکونی در ساخت آن است. در صنایع پتروشیمی وشیمیایی از این شلنگ ها استفاده فراوان می شود شیلنگهای صنعتی گسترده و شیلنگهای انعطاف پذیر در پلی اورتان  یکی از ویژگی های مهم پلی اورتان مقاومت در برابر سایش است.  بسیاری از شیلنگهای پلی اورتان ما در زیر قسمت شلنگ های انتقال مواد و همچنین قسمت شلنگ انعطاف پذیر قرار دارند.شیلنگ یک لوله توخالی انعطاف پذیر است که برای انتقال مایعات از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده است.  شیلنگ ها همچنین گاهی اوقات لوله نامیده می شوند (کلمه لوله معمولاً به یک لوله سفت و سخت اشاره می کند ، در حالی که شلنگ معمولاً انعطاف پذیر است) یا به طور کلی لوله.  شکل شیلنگ معمولاً استوانه ای (دارای مقطع دایره ای) است.

طراحی شیلنگ مبتنی بر ترکیبی از کاربرد و کارایی است.  عوامل متداول اندازه ، درجه بندی فشار ، وزن ، طول ، شیلنگ مستقیم یا کویل شیلنگ و سازگاری شیمیایی است.

بیشتر کاربردها از نایلون ، پلی اورتان ، پلی اتیلن ، پی وی سی یا لاستیک های مصنوعی یا طبیعی استفاده می کنند و این امر بر اساس محیط و درجه بندی فشار مورد نیاز است.  در سال های اخیر ، شیلنگ ها همچنین می توانند از مقادیر ویژه پلی اتیلن (LDPE و به خصوص LLDPE) ساخته شوند.  سایر مواد شلنگ شامل PTFE (تفلون) ، استیل ضدزنگ و سایر فلزات است.

برنامه های کاربردی: شیلنگ ها را می توان در آب یا سایر محیط های مایع یا برای انتقال هوا یا گازهای دیگر استفاده کرد.  از شیلنگ ها برای حمل مایعات از طریق هوا یا محیط های سیال استفاده می شود و به طور معمول برای کنترل جریان مایعات از گیره ها ، میخ ها ، فلنج ها و نازل ها استفاده می شود.

هر شیلنگ کارایی خاص خود رادارد مثلا از شیلنگ باغ برای آب دادن به گیاهان در یک باغ یا چمن استفاده می شود و یا برای همان منظور آب را به آبپاش منتقل می کند. شلنگ محکم برای آب دادن به محصولات کشاورزی در کشاورزی برای آبیاری قطره ای استفاده می شود. از شیلنگ آتش نشانی توسط آتش نشانان برای انتقال آب به داخل استفاده می شود.

شیلنگهای هوا در غواصی زیر آب برای حمل هوای کمپرسور سطحی یا مخازن هوا استفاده می شوند.  (همچنین به زیر بنفش مراجعه کنید.) کاربردهای صنعتی برای کار با ماشینهای قابل انعطاف و ابزارهای کارآمد مانند درایورهای پیچ پنوماتیک ، چرخهای چرخ ، استپلرها ، و غیره. از زمان اختراع این فن آوری توسط جورج وستینگهاوس در سال 1868 از این سیستم استفاده می شود.  شیلنگهای ترمز هوایی راه آهن مورد استفاده بین لوکوموتیوها و اتومبیل های راه آهن ، و شیلنگهای ترمز هوا مورد استفاده بین تراکتورها و نیمه تریلرها  در خدمات ساختمان از شیلنگ های فلزی یا پلاستیکی برای جابجایی آب در اطراف ساختمان استفاده می شود.  در حالیکه از مجاری هوا برای جابجایی هوا استفاده می شود (به تهویه هوا مراجعه کنید).  از شیلنگ های اتومبیل در اتومبیل ها برای جابجایی مایعات جهت استفاده در سرمایش ، روغن کاری و یا هیدرولیک استفاده می شود.  همچنین از شیلنگ ها برای انتقال سیگنال های فشار یا خلا برای کنترل مدارها یا سنجها و همچنین انتقال خلاء به سیستم های گرمایشی ، خنک کننده ، ترمز و یا قفل استفاده می شود. در شیمی و پزشکی ، از شیلنگ ها (معمولاً لوله نامیده می شود) برای جابجایی مایع استفاده می شود.  مواد شيميايي و گازهاي اطراف آن. شيلنگ سوختي سوخت را حمل مي کند. در صنعت نفت از شيلنگ هاي فشار بالا براي جابجايي مايعات تحت فشار زيادي استفاده مي شود.  کاربردهای معمولی برای خطوط کشتار و خفه کردن ، خطوط سیمانی و شیلنگ کلی است.

اینها معمولاً به منیفولد چك ، مانیفولد سیمانی یا منیفولد استپیپ متصل می شوند.

در بعضی موارد ، از شلنگ لاستیکی به عنوان سلاحی استفاده شده است که با استفاده از آن می توانید کسی را مورد ضرب و شتم قرار دهید.  این سرچشمه اصطلاح cryptanalysis شلنگ لاستیکی است.

یکی از انواع شلنگ های شفاف ضد اسید پلی اورتان است که با پلی اورتان در محدوده جدیدی از مجرای انعطاف پذیر است که اکنون  پلی اورتان ETHER و همچنین پلی اورتان ESTER رایج تر و استاندارد وجود دارد.  پلی اورتان ETHER در برابر حمله میکروبی مقاوم است ، در برابر هیدرولیز مقاوم است ، مقاومت شیمیایی و انعطاف پذیری بهتری در دماهای پایین تر دارد و این یک مزیت اساسی نسبت به ESTER پلی اورتان است.

محل فروش شیلنگ شفاف ضد اسید

محل فروش شیلنگ شفاف ضد اسیدخرید شلنگ های ضد اسید نیازمند تجربه و دانش آن است‌ شلنگ های شیمیایی بسیاری هستند که کاربرد های فراوانی دارند داشتن آگاهی و دانش آن شما را می تواند در خریدی مطمئن یاری کند و همچنین شما می توانید به محل فروش شیلنگ شفاف ضد اسید و فروشگاههای مجهز و پیشرفته صنعتی مراجعه کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما